четверг, 16 января 2014 г.

Модуль 9 - рефлексія


Опрацювавши  цей модуль я зробила висновки щодо того як можна сприяти самоспрямуванню учнів у навчанні та про роль  і місце диференційованого навчання, під час якого учні не лише виконують поставлене завдання, а й ставлять власні цілі навчання. Ще раз переконалася в тому, що для задоволення навчальних потреб учнів до кожного з них  потрібно  підходити  індивідуально, підтримувати, заохочувати їх ініціативу, надавати можливість вибору, створити таке середовище, де кожен учень буде відчувати себе комфортно.    


1 комментарий:

  1. А які форми та методи для розвитку самоспрямування найбільш ефективні у Вашій професійній діяльності?

    ОтветитьУдалить